Ingento > Servicii > Service echipamente birou

Service echipamente birou

Fiecare companie are nevoie de managementul resurselor IT pentru eficientizarea costurilor.

Avem o deschidere deosebită către analiza temeinică a flotei IT din compania dumneavoastră pentru a elimina din ecuaţia randamentului acele echipamente care consumă mai mult decat produc şi poziţionarea resurselor existente pentru a indeplinii cerinţele unui mediu dinamic şi eficient.

Exemple de relații între parteneri
service echipamente birou
  • (NWM - Non warranty maintenance) Mentenanţă echipamente IT si de printing care nu intră sub incidenţa garanţiei: În acest tip de acord INGENTO CONSULTING vă elimină cheltuielile de vizitare periodică şi manoperă în virtutea unui cost fix trimestrial. Costul pieselor va fi acoperit de client aceastea putând fi furnizate de noi sau achizitionate de la terţe părţi cu condiţia respectării trasabilitaţii provenienţei.
  • Furnizare de echipamente IT și de printare NOI și SH , consumabile,piese şi soluţii
  • Service echipamente de birou la cerere
  • (VBS - Volume based service ) Serviciu bazat pe volum: Tipul de acord implică eliminarea costurilor variabile asociate activităţilor de imprimare. Consumabilele, piesele şi manopera sunt asigurate de firma noastră în urma unui preţ fix per mia de pagini
  • Servicii de Managementul flotei, Print si IT Audit, Centre de cost
  • Printing externalizat INHOUSE* sau OUTHOUSE*
Printing INHOUSE*

 Se asigură echipamente și consumabile la sediul clientului care poate beneficia de servicii de print/copy/scan/fax/centre cost/soluții de securizare a informației în forma de cost pe pagină, fără achiziție sau închiriere de echipamene sau software specializat.

Printing OUTHOUSE*

Serviciile se asigură la sediul nostru și pot include pe lângă serviciile de print, copy și scan , servicii de laminare, capsare, perforare, îndosariere și multiplicare electronică.

Pentru îndeplinirea misiunii
Service echipamente birou

O discuție preliminară unei analize ne aduce mai aproape de înţelegerea necesităţilor clientului şi stă la baza unei relaţii bazată pe sinergie şi eficienţă

Service echipamente birou

Întrevederea preliminară va determina strategia de abordat şi modul de lucru

Service echipamente birou

În cazul în care întrevederea naşte posibilitatea unei colaborări reciproc fructuoase vă invităm la semnarea unui acord de colaborare pe perioada şi termenii ce vor fi conveniţi

Hai să ne cunoaștem!
Pentru mai multe variante, soluții sau informații completează formularul de contact și în cel mai scurt timp ne vom alătura proiectelor tale!

    PRIMEȘTE ULTIMELE NOUTĂȚI ȘI OFERTE
    URMĂREȘTE-NE PE SOCIAL MEDIA
    PRIMEȘTE ULTIMELE NOUTĂȚI ȘI OFERTE
    URMĂREȘTE-NE PE SOCIAL MEDIA